niedziela, 26 sierpnia 2012

Dlaczego właśnie Don Kichot?

Dlaczego Don  Kichot??? 
Sama często tak się czuję że codzienny byt przypomina nieustanną walkę z wiatrakami  a ponadto Don Kichot miał marzenia  i wbrew innym starał się je realizować, ja też mam swoje marzenia i jeśli będę mogła je kiedyś choćby w minimalnym stopniu zrealizować  to będę szczęśliwa że spróbowałam.

A kto powiedział że współczesny  Don  Kichot nie może być kobietą,  i podążać za swoimi marzeniami?

Chociaż od 20 lat jestem  żoną, mamą  to nie znaczy że nie mogę marzyć i dać ponieść się losowi.

Jeśli już ktoś do mnie zajrzy na bloga  mając swoje własne marzenia , czy jest w trakcie ich realizacji  a chciałby się tym podzielić będzie mi bardzo miło.

Tajemnicą nie jest że od miesiąca prowadzę bloga poświęconego ptakom ozdobnym i myślałam że  tam będę pisała o moich ,  zwariowanych pomysłach  książkach i  codzienności żywota , ale stwierdziłam że takie pomieszanie z poplątanym ptaszyskom   ani mnie nie pasuje, więc ulokowałam się tutaj a co z tego wyniknie zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz